Prisgaranti på kontaktlinser

fredag 6. mai 2011

Nettbutikker som selger kontaktlinser

Etter å ha spart 1100,- på å kjøpe et nytt sett linser på nett er jeg blitt en smule sparekåt. Nå er sommeren over oss og jeg trenger sommerklær. Jeg er rett og slett ute etter nettbutikker som ikke kun selger kontaktlinser, men som også selger sommerklær.

Mitt spørsmål til dere, kjære medpirater, er dette: Hvilke klesbutikker finnes på nett? Kom gjerne med anbefalinger, men i første omgang vil jeg forsøke å kartlegge ALLE.

Her er noen korte retningslinjer (kanskje vi kan gjøre dette til en stickyliste etter hvert?)

Varegrupper: Alt man kan ha på seg (jakker, bukser, gensere, sko, etc.)

Prisklasse: Fra det billigste til det sykeste

Stil: Alt, men om butikken fokuserer på en spesiell type klær er det greit å ta med det, slik at vi kan kategorisere dem litt

Erfaring: Kom gjerne med anbefalinger, men i første omgang er målet å kartlegge hva som finnes. Kjenner du til en nettbutikk? Kom med den!!

Fyr løs! Jeg er veldig spent på hvor mye det er å hente i forhold til å kjøpe i butikk. Blir jeg fornøyd med listen lover jeg dere at jeg skal komme med en liten hemmelighet, et lite inside scoop om dere vil, fra stormarkedsbransjen (Expert, Elkjøp, etc) .Skjer store ting der nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar