Prisgaranti på kontaktlinser

mandag 16. juli 2012

Billige kontaktlinser gir bedre økonomi

Har du tenkt på din personlige økonomi noen gang?

At billige kontaktlinser kan gjøre en så stor forskjell som jeg forespeiler her er ikke akkurat løgn - det har jeg selv merket med min egen lommebok. For å vise regnestykket på hvor god økonomi du kan få etter å ha byttet fra å kjøpe kontaktlinser hos optiker til å kjøpe dem hos en nettforhandler.

Pass på hvor du kjøper linsene dine
Her er mine kostnader på kontaktlinser den tiden jeg kjøpte hos optiker:

- Rundt 400 kr per boks
- Rundt 500 kr ekstra i året pga fargelinser som jeg kjøpte inn til forskjellige anledninger

Nå har jeg følgende kostnader for akkurat samme vare:

- 220 kroner per boks
- Rundt 400 kroner ekstra på fargelinser, men dette er en konsekvens av at jeg bruker mye mer fargelinser nå til dags enn det jeg gjorde tidligere.

Jeg slipper aldri unna med rundt 3000 kroner i forhold til hva jeg gjorde tidligere. Nøyaktig hvilken nettbutikk du velger for å kjøpe billige kontaktlinser er egentlig ikke så farlig - så lenge du vet at det er mye billigere enn der du handler fra før av.

Tenk på hvor mye penger du kan spare på å bytte leverandør. Tenk på hva de tusenlappene du sparer kan gjøre for deg med tanke på ferier og annet hygge som du heller ønsker å bruke penger på. Kontaktlinser trenger ikke være så alt for dyrt - så lenge du ikke ønsker at det skal være det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar